Что такое благодарственная в церкви

БЛАГОДАРСТВЕННЫЙ МОЛЕБЕН

Каждый христианин должен не только просить у Бога дома и в храме потребных ему для души и тела благ, но и благодарить Его за оказанные благодеяния также и келейно, и в церкви. Священнослужители должны постоянно напоминать об этом своей пастве.

Последование благодарственного молебна

Иерей оболчен в епитрахиль и фелонь, став пред святою трапезою, и сию крестообразно покадив, творит начало сие: «Слава Святей, и Единосущной, и Животворящей, и Нераздельней Троице, всегда, ныне и присно и во веки веков».

Хор: «Аминь», чтец: Трисвятое по «Отче наш», «Господи, помилуй» (12 раз), «Слава, и ныне», «Приидите, поклонимся» (трижды) и псалом 117-й; «Исповедайтеся Господеви, яко благ. «, «Слава, и ныне», «Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже» (трижды). Затем диакон произносит ектению: «Миром Господу помолимся» до прошения «О плавающих. » включительно. К обычным прошениям присоединяются специальные:

«О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас, недостойных рабов Своих, в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно помиловати нас, Господу помолимся«.

«О еже не возгнушатися благодарением нас, непотребных рабов Своих, еже о приятых от Него благодеяниих, во смиренном сердце приносим; но яко кадило благовонное, и всесожжение тучное благоприятно Ему да будет, Господу помолимся«.

«О еже и ныне послушати глас моления нас, недостойных рабов Своих, и доброе намерение и желание верных Своих, во благое всегда исполнити, и всегда, яко щедр, благодеяти нам, и Церкви Своей Святей, и всякому верному Своему рабу прошения даровати, Господу помолимся«.

«О еже избавити Церковь Свою Святую (и рабов Своих, или раба Своего имярек) и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов, видимых и невидимых; здравием же, долгоденствием, и миром, и ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся«.

Заканчивается ектения обычными прошениями: «Заступи, спаси, помилуй. «, «Пресвятую, Пречистую. » и возгласом священника: «Яко подобает Тебе всякая слава. «

«Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе«.

«Твоих благодеяний, и даров туне яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже прещедрый«.

Богородице, Христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, Едина вскоре предстательствующая«.

По Евангелии диакон произносит ектению «Помилуй нас, Боже. » с дополнительными прошениями: «Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниих, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй«.

«Якоже ныне, милостивно услышал еси молитвы рабов Твоих, Господи, и явил еси на них благоутробие человеколюбия Твоего, сице и в предняя не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих, и яви всем нам богатую милость Твою, вся нам согрешения презирая: молимся Ти, услыши и помилуй«.

«Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения, да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством Славы Твоея, и низпосли всегда яко щедр рабом Твоим богатыя милости, и щедроты Твоя, и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие, и во всех добродетелех преспеяние даруй, молим Ти ся, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй«.

По окончании ектений священник возглашает: «Услыши ны, Боже, Спасителю наш. «, хор: «Аминь», диакон: «Господу помолимся», хор: «Господи, помилуй», священник велегласно читает молитву:

«Господи Иисусе Христе Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна, и человеколюбия неизследимая пучина; ко Твоему величеству припадающе, со страхом и трепетом яко раби недостойнии благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих (на рабе Твоем) бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, поем, и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любови и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою Святую, и град сей (или весь сию, или обитель сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир, и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспети сподобиши«.

И тотчас велегласнейше возглашает: «Слава Тебе, Богу, Благодетелю нашему, во веки веков«, после чего поется великое славословие: «Слава в вышних Богу» или же песнь святого Амвросия, епископа Медиоланского: «Тебе Бога хвалим «

По окончании пения диакон: «Премудрость», чтец или хор: «Честнейшую херувим. «, «Слава, и ныне», «Господи, помилуй» (трижды), «Благослови».

Священник совершает обычный дневной отпуст и, благословляя верующих рукой, говорит: «Благословение Господне на вас, Того благодатию, и щедротами, и человеколюбием, всегда, ныне и присно и во веки веков, аминь«.

Источник

Правила заказа благодарственного молебна Господу и образец записки

Молебен благодарственный, посвященный Господу Богу нашему – церковный обряд, направленный на вознесение благодарности Всевышнему и прошения его милости. Выполняя молебен, прихожане выказывают любовь и уважение к деяниям Бога, показывая тем самым, что они признательны за его помощь в мирских делах. Как правильно проводится молебен и что необходимо делать в процессе его проведения, разберемся ниже.

Что собой представляет благодарственный молебен

Само понятие благодарственного молебна зародилось еще при жизни Иисуса Христа и связано с его чудотворными деяниями. Согласно Евангелию, во время своих путешествий Господь наш, Иисус Христос, встретил 10 человек, больных проказой. Они стали отщепенцами среди своих соотечественников, и никто не хотел протянуть им руку помощи.

Тогда Иисус собрал их вместе, после чего избавил страждущих от телесного недуга. Счастливчики разошлись по своим семьям, и лишь один вернулся к спасителю с благодарственными речами.

Подобная неблагодарность исцеленных опечалила Бога, и в дальнейшем был придуман обряд, который служит напоминанием о необходимости помнить добрые поступки.

На сегодняшний день существует большое количество благодарственных молебнов, которые можно посвятить:

lazy placeholder

Из каких частей состоит

Любой благодарственный молебен, направленный на восхваление деяний Всевышнего, состоит из:

Канон

Каноном при чтении молитв называют особый жанр церковного гимна, основная цель которого заключается в вознесении хвалебных речей святым или значимым событиям для всего христианского мира. Канон делится на отдельные молитвенные песнопения, которые называются:

lazy placeholder

Обратите внимание! Из-за нарушения единства слога во время перевода молитв на славянский язык тропарь в православных церквях не поют, а читают.

Тропарь

Тропарем именуют небольшое молитвенное песнопение, в процессе которого происходит пояснение сути празднуемого события. В каноне тропарь следует после чтения ирмоса. Их молитвенный речитатив совпадает, что позволяет исполнять хвалебное песнопение в едином ритме.

Структура тропаря выглядит следующим образом:

Ектения

Под ектенией подразумевают совместное моление, в процессе проведения которого священник озвучивает молебные прошения, а церковный хор подчеркивает каждое из них фразами «Подай, Господи» или «Господи, помилуй».

lazy placeholder

По мнению большинства священников, ектения – молитва, предназначенная для пробуждения внимания прихожан. Из-за этого она разбита на ряд коротких обращений, которые усиливаются при помощи восклицаний.

Чтение святого Евангелия

Святое Евангелие – слово Божье, при помощи которого верующим открывается Воля Его. Чтение Святого Писания должно сопровождаться повышенным вниманием к тексту и благоговением перед Господом Богом.

Каждое слово в тексте имеет глубокий смысл. Не стоит относиться к тексту пренебрежительно, как к очередному рутинному ритуалу.

lazy placeholder

Многие богословы сходятся во мнении, что Евангелие – ключевая книга для всего человечества, в которой заключены воля и величие самого Христа. В процессе чтения священного текста у многих прихожан складывается ощущение, что сам Бог снисходит с небес, прислушиваясь к человеческим нуждам.

Обратите внимание! «Евангелиос» в переводе с греческого означает «благая весть».

Благодарственная молитва

Благодарственная молитва – обращение к Господу Богу, основная цель которого – отблагодарить Всевышнего за помощь и заботу. Целью молитвы является напоминание верующим о том, что даже в тяжелых жизненных ситуациях стоит не только просить о помощи, но и благодарить за ее ниспослание.

Святые отцы рекомендуют возвести эту традицию в ряд ежедневных привычек. Таким образом вы существенно повысите свой духовный настрой, а в жизни намного чаще станут происходить добрые события, поднимающие жизненный тонус и уверенность в собственных силах.

lazy placeholder

Способы проведения

Благодарственный молебен Господу проводится в разных формах, среди которых ключевыми являются:

Общий

Общий обряд используется в церквях при проведении больших празднеств, когда в церковь приходит большое количество верующих для вознесения хвалебных молитв Господу Богу. В такие дни священник обращается к Всевышнему от лица всех прихожан, собравшихся в храме, что укрепляет веру и успокаивает дух.

Как правило, такие молитвенные богослужения затягиваются на длительный период времени, так как озвучиваются прошения множества людей. Также организуется ритуал последования молебна, который может проводиться как в самом храме, так и на свежем воздухе.

lazy placeholder

Уединенный

Уединенные моления применяются в том случае, когда верующему требуется обратиться к Господу Богу лично, а его переживания не предназначены для большого количества ушей. В таких обращениях к Всевышнему человек смиренно просит помощи в делах, на реализацию которых у него нет духовных и физических сил. Подобные молитвы разрешается проводить дома.

Как правильно заказать

При заказе благодарственного молебна требуется знать правила поведения и правильную последовательность действий. Обычно это не составляет проблем для опытных верующих, не первый раз посещающих подобные мероприятия.

lazy placeholder

Как пишется записка

Записку для благодарственной молитвы требуется писать следующим образом:

lazy placeholder

Правила подачи

Подается заявление при помощи любого члена семьи. Следует учитывать некоторые нюансы:

Свечи

На службу необходимо купить несколько свечей, освященных в храме. Точное количество свечей, достаточных для проведения благодарственной молитвы, можно уточнить у служительницы, занимающейся их продажей.

lazy placeholder

Как правильно молиться во время службы в церкви

Во время проведения молебна в церкви соблюдайте следующие правила:

Что еще нужно знать

Главное, что стоит знать перед посещением любого храма или молитвой на дому – вы должны искренне верить в Бога. Если молитва идет от чистого сердца, то все пожелания обязательно сбудутся.

Обратите внимание! Во время молитвы ни в коем случае не просите навредить кому-нибудь. Такие молитвы никогда не будут услышаны, а негатив позже вернется к вам в троекратном размере.

Источник

Молебен

2011 Dec 31 XXC 6

Молебен

В трудные времена или, наоборот, в то время, когда благодарить Бога легко, люди заказывают молебен. Молебен — это особое богослужение. Верующие вместе просят о ниспослании милости, славят Господа, благодарят. От простой молитвы молебен отличает то, что он обычно касается какого-то определенного дела или начинания. В Русской Православной Церкви молебны называют «требами» — то есть потребностью обратиться к Богу, Богородице, святым с просьбой или благодарением.

Помимо келейной, домашней молитвы, верующим важно собираться вместе для молитвы именно в храме, чтобы явить друг другу христианскую любовь, преодолеть обиды и ссоры, если они были. Незримо, рядом с теми, кто молятся, присутствуют святые, к которым обращаются молящиеся, среди святых сложно сохранять вражду. преодолевают взаимные обиды, если они были. Призываемые святые невидимо становятся рядом с молящимися. Божия благодать снисходит на тех, кто искренне молится, а такая молитва угодна Богу.

Молебен иногда называют «молитвой о малом», потому что молебен обычно — прошение или благодарение о чем-то конкретном.

Какие бывают молебны

Один молебен может отличаться от другого по назначению:

Также молебны бывают:

Молебен с акафистом чаще служится перед чудотворными или чтимыми иконами, в дни празднования великих святых. Обычно служение проводится еженедельно, в определенное время, точное расписание лучше узнать в храме или монастыре, куда вы собираетесь пойти помолиться.

Благодарственные общецерковные молебны служат по большим праздникам. Но и верующий может заказать благодарственный молебен Господу по своему желанию.

Разными молебны бывают и потому, к кому обращаются молящиеся:

Благодарственный молебен обращен ко Господу.

2011 Dec 31 XXC 4

Как заказать молебен

Бывают общецерковные молебны и молебны, которые заказывают верующие по своим потребностям. Чтобы заказать молебен надо:

Молебны никогда не совершаются после Литургии. Служение молебна как части Литургии противоречит уставу Русской Православной Церкви.

Почему? Объяснение есть в книге «Евхаристия» профессора Архимандрита Киприана (Керн):

Отрицанием евхаристичности, т. е. самого смысла Литургии является просьба человека, присутствовавшего на Литургии и слышавшего эти слова, отслужить ему благодарственный молебен, потому что он ему понятнее, ближе и говорит ему больше, чем самая возвышенная благодарственная служба – Евхаристия.

Так невыразимо грустно слышать эти просьбы о благодарственном молебне после Литургии, т. е., иными словами, вместо Литургии, которая, следовательно, ничего не говорит душе желающего поблагодарить Бога человека. Кстати сказать, вообще, служение каких-либо треб после Литургии так противоречит духу нашего богослужения!

2011 Dec 31 XXC 5

В каких случаях заказывают молебен

Молебен заказывают в двух случаях:

Молебен обычно выражает прошения о живых, потому что молитву об усопших называют «панихидой».

Что входит в чин молебна?

Молебен похож на сокращенный вариант утрени. Евангелие на молебне читают не перед чтением канона, а после его 6-й песни. На молебне читают канон в честь того, или тех, кому молебен служится. В современной практике канон может читаться не полностью, а служение может быть ограничено пением ирмосов или припевов канона.

В Чин молебна входят 50-й псалом, тропари, канон (обычно поются одни припевы), чтение Апостола и Евангелия, молитва святому, к которому был обращен молебен. К молебну может добавляться пение акафиста.

2011 Dec 31 XXC 8

Что означает Водосвятный молебен?

Чины освящения жилья, автомобиля, предметов быта тоже относятся к молебнам. Отдельным же видом молебнов выделяют Водосвятие. Водосвятие бывает великое (на праздник Крещения Господня) или малое, которое может служиться в любых условиях и в любое время, когда людям требуется святая вода.

Водосвятные молебны служат в храме ежедневно или по воскресным дням. На водосвятном молебне также могут освятить иконы и нательные крестик.

Благодарственный молебен для тех, кто желает присоединиться к благому начинанию

Благословен Бог наш, всегда, ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Слава Тебе, Боже наш, Слава Тебе!

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. (Читается трижды, с крестным знамением и поясным поклоном).

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Господи, помилуй. (Трижды) Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу и ныне, и присно, и во веки веков. Аминь.

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

Яко Твое есть царство, и сила, и слава Отца и Сына и Святаго Духа ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Исповедайтеся Господеви, яко благ, яко в век милость eго. Да речет убо дом Израилев; яко благ, яко в век милость eго. Да речет убо дом ааронь; яко благ, яко в век милость eго. Да рекут убо вси боящiися Господа; яко благ, яко в век милость eго. От скорби призвах Господа, и услыша мя в пространство. Господь мне помощник, и не убоюся; что сотворит мне человек? Господь мне помощник, и аз воззрю на враги моя. Благо eсть надеятися на Господа, нежели надеятися на человека; благо eсть уповати на Господа, нежели уповати на князи. Вси языцы обыдоша мя, и именем Господним противляхся им; обышедше обыдоша мя, и именем Господним противляхся им; обыдоша мя яко пчелы сот, и разгорешася яко oгнь в тернiи; и именем Господним противляхся им. Отриновен превратихся пасти, и Господь прiят мя. Крепость моя и пенiе мое Господь, и бысть ми во спасенiе. Глас радости и спасенiя в селенiих праведных; десница Господня сотвори силу. Десница Господня вознесе мя, десница Господня сотвори силу. Не умру, но жив буду и повем дела Господня. Наказуя наказа мя Господь, смерти же не предаде мя. Отверзите мне врата правды; вшед в ня, исповемся Господеви. Сiя врата Господня; праведнiи внидут в ня. Исповемся тебе, яко услышал мя eси и был eси мне во спасенiе. Камень, eгоже небрегоша зиждущiи, сей бысть во главу угла; от Господа бысть сей, и eсть дивен во oчесех наших. Сей день, eгоже сотвори Господь, возрадуемся и возвеселимся в oнь. О, Господи, спаси же, О Господи, поспеши же. Благословен грядый во имя Господне; благословихом вы из дому Господня. Бог Господь, и явися нам; составите праздник во учащающих до рог oлтаревых. Бог мой eси ты, и исповемся тебе; Бог мой eси ты, и вознесу тя; исповемся тебе, яко услышал мя eси и был eси мне во спасенiе. Исповедайтеся Господеви, яко благ, яко в век милость eго.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже! (трижды).

Миром Господу помолимся.
— О свышнем мире и спасении душ наших Господу помолимся.
— О Великом господине и отце нашем нашем Святейшем Патриархе Кирилле и о господине нашем ( блаженнейшем, епископе, архиепископе, митрополите + «имярек»), честнем пресвитерстве, во Христе диаконстве, о всем причте и людех Господу помолимся.
— О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас, недостойных рабов Своих, в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно помиловати нас, Господу помолимся.
— О еже не возгнушатися благодарением нас, непотребных рабов Своих, еже о приятых от Него благодеяниих, во смиренном сердце приносим; но яко кадило благовонное, и всесожжение тучное благоприятно Ему да будет, Господу помолимся.
— О еже и ныне послушати глас моления нас, недостойных рабов Своих, и доброе намерение и желание верных Своих, во благое всегда исполнити, и всегда, яко щедр, благодеяти нам, и Церкви Своей Святей, и всякому верному Своему рабу прошения даровати, Господу помолимся.
— О еже избавити Церковь Свою Святую и рабов Своих, имена рек:
/читаются имена для поминовения, можно молитвенно добавить имена родных и близких людей/
и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов, видимых и невидимых; здравием же, долгоденствием, и миром, и ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся.
— Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.
Пресвятую, Пречистую, Преблагословенную, Славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию, со всеми святыми помянувше, сами себе, и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим.
Яко подобает Тебе всякая слава, честь и поклонение, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.

Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу:
Твоих благодеяний, и даров туне яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже прещедрый».

И ныне и присно и во веки веков. Аминь:
Богородице, Христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, Едина вскоре предстательствующая.

Премудрость, вонмем. (Апостол ко Ефесеем, зачало 229 — 230-е)
«Братие, якоже чада света ходите: плод бо духовный есть во всяцей благостыни и правде и истине: искушающе, что есть благоугодно богови: и не приобщайтеся к делом неплодным тмы, паче же и обличайте. Бываемая бо отай от них, срамно есть и глаголати. Вся же обличаемая от света являются, все бо являемое свет есть: сего ради глаголет: востани, спяй, и воскресни от мертвых, и осветит тя христос. Блюдите убо, како опасно ходите, не якоже немудри, но якоже премудри, искупующе время, яко дние лукави суть. Сего ради не бывайте несмысленни, но разумевайте, что есть воля божия. И не упивайтеся вином, в немже есть блуд: но паче исполняйтеся духом, глаголюще себе во псалмех и пениихъ и песнех духовных, воспевающе и поюще въ сердцах ваших господеви, благодаряще всегда о всех о имени господа нашего иисуса христа богу и отцу, повинующеся друг другу в страсе божии.»

Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже!
Мир всем. Услышим Святаго Евангелия чтение. Вонмем. (Евангелие от Луки, зачало 85-е.)
«Во время оно, входящу Иисусови в некую весь, сретоша Его десять прокаженных мужей, иже сташа издалеча. И тии вознесоша глас, глаголюще: Иисусе Наставниче, помилуй ны. И видев рече им: шедше покажитеся священником. И бысть идущым им, очистишася. Един же от них, видев, яко изцеле, возвратися, со гласом велиим славя Бога, и паде ниц при ногу Его, хвалу Ему воздая, и той бе Самарянин. Отвещав же Иисус рече: не десять ли очистишася? Да девять где? Како не обретошася возвращшеся дати славу Богу, токмо иноплеменник сей? И рече ему: востав иди, вера твоя спасе тя.»
Слава Тебе, Господи, Слава Тебе!

Тебе Бога хвалим, Тебе Господа исповедуем. Тебе Превечнаго Отца вся земля величает;
Тебе вси Ангели, Тебе небеса и вся Силы.
Тебе Херувими и Серафими непрестанными гласы взывают:
Свят, Свят, Свят, Господь Бог Саваоф, полны суть небеса и земля величества славы Твоея.
Тебе преславный Апостольский лик, Тебе пророческое хвалебное число, Тебе хвалит пресветлое мученическое воинство, Тебе по всей вселенней исповедует Святая Церковь, Отца непостижимаго величества, покланяемаго Твоего истиннаго и Единороднаго Сына и Святаго Утешителя Духа.

Ты, Царю славы, Христе, Ты Отца Присносущный Сын еси.
Ты, ко избавлению приемля человека, не возгнушался еси Девическаго чрева.
Ты, одолев смерти жало, отверзл еси верующим Царство Небесное.
Ты одесную Бога седиши во славе Отчей, Судия приити веришися.
Тебе убо просим: помози рабом Твоим, ихже Честною Кровию искупил еси.
Сподоби со святыми Твоими в вечной славе Твоей царствовати.

Спаси люди Твоя, Господи, и благослови достояние Твое, исправи я и вознеси их во веки;
во вся дни благословим Тебе и восхвалим имя Твое во век и в века века.
Сподоби, Господи, в день сей без греха сохранитися нам.
Помилуй нас, Господи, помилуй нас; буди милость Твоя, Господи, на нас, якоже уповахом на Тя.
На Тя, Господи, уповахом, да не постыдимся во веки. Аминь.

«Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниих, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй».

«Якоже ныне, милостивно услышал еси молитвы рабов Твоих, Господи, и явил еси на них благоутробие человеколюбия Твоего, сице и в предняя не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих, и яви всем нам богатую милость Твою, вся нам согрешения презирая: молимся Ти, услыши и помилуй».

«Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения, да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством Славы Твоея, и низпосли всегда яко щедр рабом Твоим богатыя милости, и щедроты Твоя, и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие, и во всех добродетелех преспеяние даруй, молим Ти ся, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй».

По окончании ектений: «Услыши ны, Боже, Спасителю наш…», «Аминь», «Господу помолимся», «Господи, помилуй»!

«Господи Иисусе Христе Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна, и человеколюбия неизследимая пучина; ко Твоему величеству припадающе, со страхом и трепетом яко раби недостойнии благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, поем, и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любови и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою Святую, и град сей (или весь сию, или обитель сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир, и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспети сподобиши».

«Слава Тебе, Богу, Благодетелю нашему, во веки веков», после чего поется великое славословие: «Слава в вышних Богу» или же песнь святого Амвросия, епископа Медиоланского: «Тебе Бога хвалим »

По окончании пения: «Премудрость», «Честнейшую херувим…», «Слава, и ныне», «Господи, помилуй» (трижды), «Благослови».

Христос истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матери и всех святых, помилует и спасет нас яко благ и человеколюбец. Аминь!

Источник

  • Что такое благодарный клиент
  • Что такое благодарность цитата
  • Что такое благодарность сочинение
  • что такое благодарность сочинение рассуждение
  • что такое благодарность своими словами

  • Справочник номеров и подарков